הסודות של המקצוענים כיצד לגרום למודעת הפייסבוק שלך לבלוט

לעולם אל תניח שום דבר. תמיד צריך בדוק הכול. לא משנה מה רמת המומחיות שלך או כמה זמן אתה מפרסם בפייסבוק, בדוק תמיד את העיצוב של המודעה ואת המיקוד שלה. בכל פעם שאתה יוצר מסע פרסום חדש, קח את הזמן כדי ליצור לפחות 4 עיצובים שונים של מודעות Facebook ולאחר מכן עליך לבדוק כל אחד מהם. לדוגמה, אתה יכול לבדוק שתי תמונות שונות עם שני טקסטים ולהחליף (2 תמונות x 2 טקסטים = 4 וריאציות).

לרוב העסקים יש סוגים שונים של לקוחות עם צרכים שונים. על ידי יצירת קונה (Personas) , אתה לא רק משפר את עיצוב מודעות הפייסבוק שלך, אתה משרת את הלקוחות שלך טוב יותר, באופן כללי!   עבור כל סוג לקוח פוטנציאלי, בנה לו אישיות. גבר או אישה? מקצוע ותפקיד בעבודה? מהי הבעיה הגדולה ביותר שהיא / הוא מקווה לפתור באמצעות המוצר שלך? לאחר שיצרת את פרטי הקונה שלך, צור מודעת פייסבוק (מיקוד ממוקד לייזר) עבור כל אחד מהם, ישירות אל נקודות הכאב שלהם.

האם אתה יודע מה הרגש המשפיע ביותר בהחלטה הרכישה? פַּחַד.אנשים נוטים להתנגד לרכוש את המוצר שלך כי הם מפחדים לאבד כסף ופוחדים לעשות את הבחירה הלא נכונה. זו הסיבה שמתן מוצרים חינם הינו כלי כל כך יעיל. וזה לא קשור רק לעניין הכסף.  חינם = ללא סיכון = לא פחד אני לא מציע שאתה צריך לתת את המוצר שלךבחינם (אם כי לפעמים אתה צריך). אני רק מציע שתצטרך לטפל בפחדי הלקוחות על ידי הוספת הוכחות חברתיות לפרסומות שלך בפייסבוק. ההוכחה החברתית הגדולה שמפחיתה את הפחד הם עדויות מאנשים מפורסמים. חוות דעת של סלב שעושה שימוש שלו במוצר מיד נותנת למוצר שלך אמינות ומסירה את בפחד. זה יכול להיות גם יקר, כמובן.אם אין לך עדויות, אתה עדיין יכול למנף את בסיס הלקוחות שלך ולהציג את הלקוחות המרוצים כעדות לאמינות ואיכות המוצר ועל ידי כך להסיר את הפחד, האם אתה יכול לדמיין כיצד המשתמשים מגיבים? אם כולם משתמשים חייבת להיות סיבה. זה חייב להיות מוצר נהדר, ולכן אין לי פחד. איך יכולים כל האנשים האלה לטעות ?

הוספת קריאה לפעולה למודעות שלך בפייסבוק עשויה שלא להגדיל את שיעור הקליקים שלך או להפוך את המודעה שלך למרתקת יותר, אך סביר שתשפר את שיעור ההמרות הכולל שלך ותקטין את המחיר להמרה. למה? כי קריאה טובה לפעולה מפחיתה את החיכוך. אם משתמש לוחץ על המודעה שלך ומגיע לדף הנחיתה שלך, זה לא צריך לבזבז זמן להבין מה לעשות הלאה. הוא כבר יודע במהרה לבצע את הפעולה הרצויה.הגולש כבר יודע כי קיבל את ההנחיה במודעה שלך, שם כתבת את הקריה עם קריאה לפעולה. לדוגמה: "הורד את הספר האלקטרוני שלנו", או "הירשם וקבל כרטיס הגרלה ובו הזדמנות לזכות …" .

אם פרסום הוא מלחמה, אזי ה Newsfeed הוא שדה הקרב שלך. והוא שדה קרב צפוף. אם ברצונך שגולשים ילחצו על המודעות שלך, עליך לתפוס את תשומת לב שלהם. משיכת תשומת הלב תתבצע במידה והתמונה בה השתמשת מושכת את תשומת הלב.לכן, בחר בקפידה תמונה אשר תבלוט מן הקהל. תוכל גם לנסות להוסיף ניגוד ויזואלי, כלומר לשים תמונה לא קשורה אבל מאוד מוחצנת. אישית, אני לא אוהב את הטקטיקה הזאת שנראת כמו ספאם ולכן עלולה לייצר מיתוג רע. יחד עם זאת אי אפשר להתווכח עם העובדה שזה עובד. אסטרטגיה טובה יותר היא להשתמש במסננים (כמו של אינסטגרם) על מנת לעבד את התמונות שלך כדי להיות יותר יצירתיים. אבל לזכור, בעוד התמונה צריכה להתבלט, זה לא אומר שהיא צריכה להיות פוגענית. זה גם נגד הכללים של פייסבוק, והמודעה שלך תידחה.

אנחנו חושבים שאנחנו בעלי חיים אינטליגנטיים שתמיד פועלים בצורה הגיונית, אבל זה נכון רק בחלקו. לצד הרגשי שלנו יש הרבה מה לומר כאשר מדובר בתהליך של רכישה.רשימה פשוטה של תכונות המוצר עשויה לשכנע את העצמי הרציונלי אצל חלק מהמשתמשים, אך אין לה השפעה בכלל על האני הרגשי שלהם. האני הרגשי שלנו – לא אכפת לנו מהתכונות, אותו חלק מאתנו קשור לרצונות, מהווים וצרכים עמוקים.אף אחד לא רוצה להיות מיליונר רק כדי לקבל כסף. הם רוצים לאמץ את אורח החיים שמגיע עם הסטטוס של עשיר. כמו כן, אתה לא קונה מוצר עבור התכונות שלו. אתה קונה את זה כדי לפתור בעיה, ובכך, כדי להפוך את החיים שלך לטובים יותר.לאור האמור, גם העיצובים של מודעות Facebook צריכים להתמקד הן בצד הרציונאלי והן בצד הרגשי של הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

כמו קריאה לפעולה, עקביות תפחית את החיכוך ותסייע למשתמשים להשלים את הפעולה הרצויה. אם מישהו לוחץ על המודעות שלך, הסיבה לכך היא שהוא אוהב את התמונה, המסר שלך ואת מה שאתה מציע. לאחר הלחיצה, הם אמורים להגיע לדף הנחיתה המחזק את מה שהם ראו במודעה. השתמש באותם צבעים, תמונות וניסוח, פשוט ללכת לעומק יותר המתאר את המוצר שלך למה הם צריכים לקנות אותו.אנשים מחליטים אם הם אוהבים אתר תוך שניות. אם אתה לא מחבר אותם מיד, אתה מאבד אותם. תארו לעצמכם מה יקרה אם, לאחר לחיצה על מודעה עבור נעלי ספורט אדומות בפייסבוק, אתה בסופו של דבר בדף גנרי עם מאות נעלי ספורט ללא אחד כי הוא אדום. היית יוצא מיד, נכון?

המיקום הנכון של מודעות פייסבוק שלך הוא קריטי, באופן אידיאלי, אתה רוצה לייעל את העיצוב שלך עבור כל מיקום.ניוזלטר שולחני: נהדר ליצירת מעורבות וליצור מכירות והפניות. תומך בהעתקה ארוכה יותר ובתיאור הקישור.עמודה ימנית בשולחן העבודה: פחות יעיל אבל זול יותר. התמונות הן קטנות יותר וטקסט פחות קריא. פועל היטב עבור מיקוד מחדש של משתמשים שכבר מכירים את המותג שלך. השתמש בתמונה שהם יזהו כדי לתפוס את העין. ניוזלטר לנייד: מצוין להתקנות של מעורבות ולהתקנות אפליקציות לנייד. כפי שראינו לאחרונה פוסט, משתמשים ניידים נוטים ללחוץ על "כמו" הרבה. העותק קצר יותר, לכן היזהר. בעוד ששיעורי ההמרות בנייד הם לעתים קרובות מטעים, הנייד הוא נהדר לגילוי. משתמשים יגלו את המוצר שלך בטלפונים שלהם … ואז ירצו לקנות אותו למחרת על שולחן העבודה שלהם.

אמון ואמינות נחשבים לרכיב הכי משמעותי של המותג שלך, בלעדיהם, לעולם לא תוכל לשכנע משתמש לקנות את המוצר שלך, לתת את כתובת הדוא"ל שלהם, או ליצור כל מערכת יחסים.אתה חייב להפעיל את השכל הישר, כשאני רואה מודעות לא אמינות לדוגמה: "תירשם אלי ותרוויח 10.000 ₪ ביום.. " זה מייד נתפס כספאם והגולש מתעלם מהודעות כאלה. כיצד אתה פונה אל הצד הרגשי של המשתמשים שלך ? על ידי הדגשת היתרונות של המוצר שלך, אבל זה לא אומר שאתה צריך להבטיח הבטחות שלא תעמוד בהם או גרוע מכך, לשקר .אימון אישי יכול בהחלט לעזור לקריירה שלך כמו ששירות כמו AirBnB יכול לעזור לך להרוויח כסף נוסף מחדר השינה שאינם בשימוש. אבל לא הייתי מפרסם במודעה של אימון אישי תמונה של מישהו שנוהג בפרארי כי זה נראה מוגזם ולא אמיתי.

לסרטון המלא – לחץ כאן